NLEN

Buscaglione nieuwe hoofdsponsor Terras Top 100

Buscaglione sponsor van verkiezing beste terras van Nederland

Buscaglione is de nieuwe hoofdsponsor van de Terras Top 100. De landelijk bekende wedstrijd van het hospitalitymagazine Misset Horeca kiest ieder jaar het beste terras van Nederland. Eerdere hoofdsponsors waren Lipton Icetea en Coca Cola.

De verkiezing mag zich verheugen op veel aandacht in de landelijke en lokale media. Zo’n 400 bedrijven schrijven zich jaarlijks in voor de Terras Top 100. Vorig jaar won brasserie Staverden in Staverden de titel beste terras van Nederland.

Facts & Figures Terras Top 100
De inschrijving voor de Terras Top 100 start in januari op de Horecava. Het jurytraject kent 3 rondes. In de eerste ronde gaan de mystery guests op pad. Dat is tussen april en juli. Zij bezoeken en beoordelen alle terrassen. Dit is een onaangekondigd en anoniem bezoek. De 125 best scorende bedrijven gaan door naar de tweede ronde. Daarin gaat de vakjury op pad. Die bestaat uit oud-winnaars, bedrijfsleiders van topterrassen, horecajournalisten en adviseurs. In de derde ronde bepaalt de vijfkoppige hoofdjury de uiteindelijke winnaar.

Schrijf je in!
Ben je klant van Buscaglione en wil je met je bedrijf meedoen aan deze wedstrijd? Schrijf je dan in via ons en ontvang vijftig procent korting op de inschrijving. Aan de deelname worden door de organisatie wel een paar eisen gesteld. Zo moet je terras beschikken over minimaal dertig terraszitplaatsen. Ook moet je terras laagdrempelig zijn.

Enthousiast? Schrijf je dan bij ons in en verover een plek in de Terras Top 100. met als beloning publiciteit, erkenning en een feestelijke uitreiking met jouw team en de andere Top 100-winnaars.